Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Reshetnikova I$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Reshetnikova I. Multi-channel marketing in communication activities of logistics companies [Електронний ресурс] / I. Reshetnikova, M. Sahaidak // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2016. - № 848. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2016_848_12 Обгрунтовано доцільність багатоканальним маркетингового інструменту (БКМІ) в діяльності компаній, що надають логістичні послуги. Визначено значення багатоканального маркетингу і сфери його використання, що узагальнює БКМІ. Увагу приділено визначенню та обгрунтуванню провідної ролі персоналу логістичних підприємств, який безпосередньо контактує з клієнтами, у встановленні та підтримці зв'язку з усіма сторонами з метою творення клієнтського ланцюжка створення цінності у логістичному сервісі. Запропоновано схему взаємодії контактного персоналу логістичних компаній на різних ієрархічних рівнях і взаємодію персоналу з контактною аудиторією.
| 2. |
Reshetnikova I. Multican marketing as an innovation technology of providing services in the conditions of globalization of the banking market [Електронний ресурс] / I. Reshetnikova, S. Smerichevskyi, Y. Polishchuk // Marketing and Management of Innovations. - 2019. - № 3. - С. 142-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_3_13
| 3. |
Reshetnikova I. Determinants to Provide the Efficiency of Integrated Development of the Light Industry Enterprises [Електронний ресурс] / I. Reshetnikova, H. Shvydanenko, K. Boichenko // Marketing and management of innovations. - 2020. - № 3. - С. 157-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2020_3_13
| 4. |
Reshetnikova I. Assessment of Effectiveness of Modernization of Transport Enterprises in the Context of Analysis of Innovation Determinant [Електронний ресурс] / I. Reshetnikova, S. Smerichevskyi, O. Vovk, K. Astakhov // Marketing and management of innovations. - 2021. - № 4. - С. 237-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2021_4_21
| 5. |
Reshetnikova I. Marketing communications of ukrainian companies in the conditions of the current challenges caused by the war [Електронний ресурс] / I. Reshetnikova // Часопис економічних реформ. - 2022. - № 3. - С. 28-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cher_2022_3_7
| 6. |
Reshetnikova I. Corporate Social Responsibility of Companies in the Context of Russian Military Aggression in Ukraine [Електронний ресурс] / I. Reshetnikova, K. Sanak-Kosmowska // Marketing and Management of Innovations. - 2023. - № 2. - С. 138-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2023_2_15
|
|
|