Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Reshetnikova I$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Reshetnikova I. 
Multi-channel marketing in communication activities of logistics companies [Електронний ресурс] / I. Reshetnikova, M. Sahaidak // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2016. - № 848. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2016_848_12
Обгрунтовано доцільність багатоканальним маркетингового інструменту (БКМІ) в діяльності компаній, що надають логістичні послуги. Визначено значення багатоканального маркетингу і сфери його використання, що узагальнює БКМІ. Увагу приділено визначенню та обгрунтуванню провідної ролі персоналу логістичних підприємств, який безпосередньо контактує з клієнтами, у встановленні та підтримці зв'язку з усіма сторонами з метою творення клієнтського ланцюжка створення цінності у логістичному сервісі. Запропоновано схему взаємодії контактного персоналу логістичних компаній на різних ієрархічних рівнях і взаємодію персоналу з контактною аудиторією.
Попередній перегляд:   Завантажити - 168.576 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Reshetnikova I. 
Multican marketing as an innovation technology of providing services in the conditions of globalization of the banking market [Електронний ресурс] / I. Reshetnikova, S. Smerichevskyi, Y. Polishchuk // Marketing and Management of Innovations. - 2019. - № 3. - С. 142-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_3_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 294.655 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Reshetnikova I. 
Determinants to Provide the Efficiency of Integrated Development of the Light Industry Enterprises [Електронний ресурс] / I. Reshetnikova, H. Shvydanenko, K. Boichenko // Marketing and management of innovations. - 2020. - № 3. - С. 157-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2020_3_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 702.368 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Reshetnikova I. 
Assessment of Effectiveness of Modernization of Transport Enterprises in the Context of Analysis of Innovation Determinant [Електронний ресурс] / I. Reshetnikova, S. Smerichevskyi, O. Vovk, K. Astakhov // Marketing and management of innovations. - 2021. - № 4. - С. 237-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2021_4_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 360.733 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Reshetnikova I. 
Marketing communications of ukrainian companies in the conditions of the current challenges caused by the war [Електронний ресурс] / I. Reshetnikova // Часопис економічних реформ. - 2022. - № 3. - С. 28-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cher_2022_3_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 621.813 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Reshetnikova I. 
Corporate Social Responsibility of Companies in the Context of Russian Military Aggression in Ukraine [Електронний ресурс] / I. Reshetnikova, K. Sanak-Kosmowska // Marketing and Management of Innovations. - 2023. - № 2. - С. 138-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2023_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 701.713 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського